Què és el CTR a "Yandex. Direct"? CTR

Taula de continguts:

Què és el CTR a "Yandex. Direct"? CTR
Què és el CTR a "Yandex. Direct"? CTR
Anonim

Diuen que la publicitat és un negoci molt rendible. És cert que molts principiants poden discutir amb això. Els seus pressupostos publicitaris s'estan fonent davant dels nostres ulls, topant amb un indicador incomprensible: el CTR. Resulta que aquest és el factor més important que s'inclou a l'algorisme per calcular el cost per clic. Intentem esbrinar quin és el CTR a Yandex. Direct i com fer-hi amics. La pregunta, segons els experts, és global. Entendre aquest factor us permetrà estalviar molts diners en una campanya de publicitat i guanyar més.

què és ctr a Yandex directe
què és ctr a Yandex directe

Algunes paraules sobre "Yandex. Direct"

Internet és la plataforma més popular per anunciar el vostre producte o servei. Hi ha moltes empreses que operen aquí, l'essència de les quals és organitzar la interacció d'aquells que volen notificar-se, i els administradors web,és a dir, persones que proporcionen els seus propis espais publicitaris.

Els motors de cerca tenen les oportunitats més grans en aquesta matèria. Es tracta d'empreses que es dediquen a la creació de programari especialitzat. Et trobes amb ells tot el temps quan busques informació.

"Yandex. Direct" és una de les empreses de publicitat més populars a Internet de parla russa. S'organitza en funció de l'empresa que va crear el cercador del mateix nom. "Yandex. Direct" ofereix serveis als anunciants i propietaris de llocs (administradors web). Els primers gasten diners per declarar-se, els segons en reben una petita part per oferir els seus propis llocs.

El servei que els uneix regula el procés de manera natural. Ha de mantenir constantment un equilibri entre un anunci i un clic sobre ell. En cas contrari, tant els anunciants com els administradors web ho deixaran. Sí, i els visitants consideraran que els seus serveis són de qualitat insuficient i aniran a un altre cercador. Internet és una àrea molt competitiva. Ara que enteneu quin tema es parla, podeu passar al cor de la qüestió. Aleshores, què és el CTR a "Yandex. Direct"?

Formació directa Yandex
Formació directa Yandex

Normes

Heu d'entendre que hi ha molta gent implicada en la publicitat. Utilitzen les mateixes frases clau, per tant, competeixen entre ells. I Yandex. Direct actua com a àrbitre. La formació organitzada per l'empresa dóna informació sobre això, però no suficient.

L'objectiu de "Yandex" ésguanyar diners. Crea regles que permeten a cada anunciant agafar el màxim possible. Per exemple, el cost per clic a Yandex. Direct pot variar per a anuncis similars. L'"àrbitre" no mira quant estàs d'acord a pagar, sinó el feedback del consumidor. Per a ell és més important que la gent faci clic a l'anunci.

Si enteneu aquest punt, serà més fàcil esbrinar quin és el CTR a Yandex. Direct i com afecta el pressupost. Un cop més, a una empresa no li importa quants diners estàs disposat a donar-li si els anuncis són maldestres o no atreuen al públic. S'esforça per obtenir més de tothom, aquest és el sentit de les seves activitats.

CPC a Yandex Direct
CPC a Yandex Direct

Què és el CTR a "Yandex. Direct"

El suport tècnic descriu aquest concepte amb força claredat. El CTR (percentatge de clics) és un indicador de la capacitat de clic d'un bàner o anunci. La fórmula de càlcul inclou dos indicadors: el nombre de clics i d'impressions. CTR és el quocient entre ells. És a dir, per aconseguir-ho, cal dividir els clics per impressions. Tanmateix, no tot és tan senzill.

En primer lloc, "Yandex" no calcula immediatament aquest indicador. En triar anuncis, inicialment se centra en el CTR previst. I com "Yandex" rep aquestes dades, ningú ho entén realment. El mateix suport tècnic explica que es guien pel rendiment mitjà de campanyes publicitàries similars, tenint en compte el karma del lloc (si n'hi ha).

El CTR real només es comença a calcular després d'un nombre determinat d'impressions. Per exemple, el 2016 hi hauria d'haver-hi nomenys de 400. El preu d'un clic a Yandex. Direct depèn directament d'aquest indicador. Com més petit sigui, més cara serà la impressió de l'anunci.

com augmentar el ctr
com augmentar el ctr

Lògica per ordenar els blocs d'anuncis

Mirem un exemple que demostra com funciona el CTR. Tenim dos anunciants. Un està disposat a pagar 20 rubles. per a cada acció del client, el segon lamenta aquests fons. Va indicar un preu de 10 rubles.

Les seves campanyes publicitàries han funcionat durant un temps. Com a resultat, Yandex va veure que la primera de cent impressions va rebre 5 clics. El seu CTR és del 5%. El segon anunciant va fer la seva campanya molt millor. Va rebre un CTR per les mateixes cent impressions: un 15%. Ben fet!

I què va guanyar Yandex? Del primer: 20x5=100r. A partir del segon: 10x15 \u003d 150 rubles. Qui és millor per a ell? Això és clar per a qualsevol, perquè els anuncis es van mostrar el mateix nombre de vegades. Però d'un anunciant més econòmic, però diligent, Yandex aconsegueix més. Això vol dir que no s'enganyarà, donarà prioritat a aquest addicte al treball. I com a avantatge: un CPC més baix.

El CTR afecta el pressupost?

Els anunciants estan constantment intentant encaixar amb "Yandex. Direct". Es millora la formació per a aquells que volen iniciar el seu propi negoci. Per tal d'aconseguir resultats i no esgotar-se, cal que estiguis interessat en nous productes, estudiar l'experiència d'una altra persona. Per tant, fa un temps va resultar que Yandex reacciona a tota la campanya publicitària i no a un sol banner. Analitza amb quina escrupolosa l'especialistaparaules clau recopilades tal com s'utilitzen en crear anuncis.

A més, "Yandex" recull informació sobre cada nom de domini. Si és desfavorable, parlen de "karma del lloc". Afecta els resultats de la cerca, per tant, augmenta el cost per clic. Per esbrinar específicament si hi ha alguna cosa negativa al vostre lloc, només podeu fer-ho de manera experimental. Heu de crear dos anuncis idèntics que portin a adreces diferents. Al preu que ofereix el servei, entendreu quina té millor actitud.

ctr percentatge de clics
ctr percentatge de clics

Com augmentar el CTR?

Els experts tenen moltes opinions sobre aquest tema. La majoria d'ells tendeixen a pensar que els anuncis s'han d'elaborar. Primer, recolliu totes les claus possibles. Yandex sens dubte analitzarà la seva qualitat quan comprovi la vostra campanya. Com millors siguin les paraules clau, més baix serà el preu. Aquests experts ho han descobert a la pràctica.

El segon lloc en l'augment del CTR va al propi anunci. La frase clau ha d'estar al títol i al text. Heu de posar-lo entre cometes quan creeu una campanya. "Yandex" entén aquest signe com un desig de fer publicitat per l'ocurrència exacta de les paraules. I això elimina impressions innecessàries i inadequades. Per tant, no redueix el CTR.

Paraules parades

Hi ha una funció al servei que us permet no mostrar anuncis per a determinades consultes. S'anomenen paraules de stop. Per exemple, voleu anunciar abrics de pell. Naturalment, totes les peticions amb aquesta paraula s'han de calcular i adoptar. Quan recullis frases clau,llegiu-los atentament. Definitivament hi haurà un "arengada sota un abric de pell" i molt més. Aquestes sol·licituds, si no es prohibeixen, reduiran la nostra tarifa, augmentaran el cost de tota la campanya. És a dir, a l'hora de crear publicitat, el més important és treballar les frases clau.

percentatge de clics ctr
percentatge de clics ctr

Selecció de públic

També un punt important. "Yandex" se centra en frases clau. Tanmateix, no tothom que escriu sol·licituds té els diners o la capacitat per comprar un producte o demanar un servei. Aquesta part de l'audiència s'ha de tallar. Per a això, hi ha una ubicació per edat, ubicació geogràfica. No necessiteu gent de Magadan per veure un anunci de venda de flors a Y alta, oi? Encara no hi gastaran ni un cèntim, aquests ciutadans no tenen aquesta oportunitat. Per tant, una vegada més hauríeu de mirar detingudament a qui ofereix els vostres serveis. Feu un retrat d'un comprador potencial i centreu-vos en ell. Aleshores, "Yandex" us agradarà amb un gran CTR i la campanya en si, amb ingressos importants. Bona sort!

Recomanat: